25


25/03/2016

Blog

Huawei zabilježio porast prodaje na tržištu Europe!

Investicije u maloprodaji i predanost proizvodnji ojačali su brend.

Huawei, vodeća svjetska kompanija u proizvodnji ICT i telekomunikacijskih rješenja, obznanio je kako prodaja pametnih telefona na pet glavnih europskih tržišta – Velika Britanija, Francuska, Njemačka, Španjolska i Italija – zabilježila snažan rast u periodu od studenog 2015. do siječnja 2016.

Huawei pametni telefoni su u tom periodu zabilježili udio od 14 posto prodaje na tržištu Android uređaja, prema podacima Kantar Worldpanel ComTech. “Na ovih pet tržišta, Huawei je zadržao položaj drugog najjačeg branda u svijetu Android uređaja,” rekao je Dominic Sunnebo, direktor poslovne jedinice Kantar Worldpanel ComTech Europe. “Udio na tržištu tvrtke Huawei je tako dosegao 14 posto u periodu od studenog do siječnja, što je porast u odnosu na 5 posto udjela koji je imao u istom periodu 2014.” U Velikoj Britaniji i Francuskoj, Huawei je udvostručio tržišni udio u prošloj godini te je trenutno četvrti brand po prodaji na ta dva tržišta, prema Kantar istraživanju. Huawei je zadržao drugo mjesto po prodaji na tržištu Italije, Španjolske i Njemačke u 2015.godini. U periodu od studenog 2015. do siječnja 2016. Huawei je zabilježio tržišni udio u Španjolskoj od 17.8 posto, 15 posto u Španjolskoj, 15 posto u Italiji te 8.1 posto u Njemačkoj, prema istraživanju kuće GFK. Dizajn Huawei proizvoda i karakteristike pokazali su se dobitnom kombinacijom kod potrošača u EU, osobito kad je riječ o prodaji P8, P8 lite i Mate S uređaja koji su zabilježili snažan rast u drugoj polovici 2015.godine.

Jedan od ključnih elemenata strategije tvrtke Huawei na ovim tržištima bilo je investiranje u maloprodajne kanale. Huawei smatra kako kupci više vole posjetiti dućane i iz prve ruke vidjeti mobitel koji će kupiti. Do prije godinu dana, Huawei praktički nije imao niti jedno maloprodajno mjesto u Europi. 2015.godine otvoreno je prvo Huawei maloprodajno mjesto, a danas ih ima 85 čime Huawei zorno prikazuje svoju predanost pužanju bolje usluge svojim europskim korisnicima. Ova strategija je važan faktor u svakodnevnoj utrci s bradnovima poput tvrtki Apple i Samsung.